منتدى شــبــاب الــغـــرب يــرحــب بــكــم
حينما تقرر آن تبدآ مع منتديات الشباب ينبغي عليك آن تبدآ كبيرا ..
فالكل كبيرٌ هنآ وحينما تقرر آن تبدآ في آلكتآبه في منتدى شباب الغرب فتذكر آن منتديات شباب الغرب يريدك مختلفا .. تفكيرا.. وثقافة .. وتذوقا ..فالجميع هنآ مختلفون .. نحن ( نهذب ) آلمكآن ،حتى ( نرسم ) آلزمآن !!لكي تستطيع آن تتحفنا [ بمشآركآتك ومواضيعك معنا ]..أثبت تواجدك و كن من المميزين.. لَاننآ نعشق التميز و المميزين يشرفنا آنضمآمك معنا في منتدى شباب الغرب
حينما تقرر آن تبدآ مع منتديات الشباب ينبغي عليك آن تبدآ كبيرا ..
فالكل كبيرٌ هنآ وحينما تقرر آن تبدآ في آلكتآبه في منتدى شباب الغرب فتذكر آن منتديات شباب الغرب يريدك مختلفا .. تفكيرا.. وثقافة .. وتذوقا ..فالجميع هنآ مختلفون .. نحن ( نهذب ) آلمكآن ،حتى ( نرسم ) آلزمآن !!لكي تستطيع آن تتحفنا [ بمشآركآتك ومواضيعك معنا ]..أثبت تواجدك و كن من المميزين.. لَاننآ نعشق التميز و المميزين يشرفنا آنضمآمك معنا في منتدى شباب الغرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أخبارى_سياسى_دينى_أجتماعى_تعلميى_طبى_ ثقافى_ رياضى_أدبى

الرئيسيةوالدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Ouooo_13أحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» حفل أفتتاح قناة mbc مصر
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالخميس أكتوبر 18, 2012 6:18 pm من طرف ضياءأبونحول

» فيليكس" صاحب أعلى قفزة في تاريخ البشرية
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 15, 2012 1:36 pm من طرف ضياءأبونحول

» كم تبلغ مساحة الجنة ؟
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 10, 2012 1:30 pm من طرف ضياءأبونحول

» فيسبوك" تضيق الخناق على المستخدمين بإجراءت أمنية جديدة.. للحد من "الإعجابات" المزيفة"
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 01, 2012 9:07 am من طرف ضياءأبونحول

» سنن الجمعه
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 28, 2012 7:35 am من طرف ضياءأبونحول

» إسرائيل في المرتبة الثانية من حيث عدد الحاصلين على الشهادات العليا
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالخميس سبتمبر 20, 2012 8:50 am من طرف ضياءأبونحول

» نجع جمادى | عادل لبيب: افتتاح مخبز بطاقة مليون رغيف
والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 18, 2012 6:35 pm من طرف ضياءأبونحول

والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى

كاتب الموضوعرسالة
ضياءأبونحول
مـشـرف
مـشـرف
ضياءأبونحول

الموقع : (إن مرت الأيام ولم تروني, فهذه مشاركاتي فتذكروني وإن غبت ولم تجدوني, اكون وقتها بحاجه للدعاء فادعولى.)

والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Empty
مُساهمةموضوع: والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى    والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 09, 2011 7:48 am

والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى  2011-634589856141968514-196
قالت والدة الدكتور محمد البرادعى، إن نجلها يعد الأصلح لرئاسة مصر فى الفترة الحالية، وأضافت:" أنا كتير قلتله بلاش تدخل فى السياسة، لأنها وجع دماغ، لكنه مسمعش الكلام، ومبارك مكنش عايزه، وكان سايب الناس بتوعه يهاجموه فى كل مكان، وقالهم اتصرفوا مع البرادعى".

وأضافت فى مداخلة هاتفية مع برنامج "مصر تنتخب" مساء اليوم الخميس، حيث كان البرادعى ضيفاً داخل الاستدويو:" أنا كنت خايفة عليه جدا، ولما حصل على جائزة نوبل، مفيش ولا صحفى أو مذيع مصرى اهتم بيه، وابنى عايز يصلح البلد..هو مش عايز رئاسة ولا غيره، إنما عايز البلد دى تبقى فى مقدمة الدول".

وفور انتهاء مداخلة والدته، بكى الدكتور محمد البرادعى، وقال:" الست دى أمى..دى اللى علمتنى كل حاجة حلوة".

وقال البرادعى إنه لو فاز برئاسة مصر، سيقوم بعمل مؤتمر صحفى فى إحدى المناطق العشوائية مثل اسطبل عنتر، حتى يقول للجميع" أنا استلمت البلد بالطريقة دى..ومش هقول أنا هاعمل البحر طحينة".

وحين سأله مذيع البرنامج مجدى الجلاد عن الرسالة التى يوجيهها إلى المشير حسين طنطاوى رئيس المجلس الأعلى للقوات المسلحة، قال:" ياريت المجلس العسكرى يسمع للمدنيين، علشان فى الآخر نضرب تعظيم للسلام للمشير والجيش والمجلس الأعلى للقوات المسلحة".

وحول الرسالة الذى يود توجيهها للواء محمد يوسف وزير الداخلية، قال:" أنا معرفهوش..لكن الداخلية عايزة تنكسر، وتنهدم، علشان لازم تتبنى من جديد".

والدة البرادعى: ابنى الأحق بالرئاسة..وهو يبكى ويقول: الداخلية لازم تنكسر علشان تتبنى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» علاقة الدكتور محمد البرادعى بإ سرائيل وأمريكا
»  خطة هيكلة «الداخلية» التى رفضها حبيب العادلى قبل ثورة يناير ومنصور العيسوى بعد الثورة
» كلمات أغنية / عشان لازم نكون مع بعض __ أعلان موبنيل
» مناجم الذهب في وزارة الداخلية
» بلطجية يعترفون بالاعتداء علي الداخلية لحساب الفلول بأجر ألف جنيه في اليوم‏